Presentations inlägg & Våran Beautyhörna

Godkväll! Nu börjar det bli ordning här på bloggen så nu kör vi igång med bloggandet! :) 
 
Tänkte börja med att presentera mig själv! Jag heter Paulina och är Kakaobönans Makeupartist. Såklart utför jag andra skönhetsbehandlingar också då jag är Diplomerad helhetsstylist men jag fokuserar främst på makeup då det är de jag brinner för och tycker är roligast. Här på bloggen kommer jag att dela med mig av mina skönhetsbehandlingar, makeuptips samt mycket mer! 
 
 
När jag utför mina behandlingar håller jag till i våran lilla beauty hörna som ligger i ett avskilt rum i butiken. Ett mysigt litet krypin där man i lugn och ro kan få en makeup lagd eller fransar samt bryn fixade. 
Idag har jag gjort det sistnämda, alltså fixat bryn! Fick en kund med helt onoppade ögonbryn som ville ha både färg och form. Sånt tycker jag är roligt, att börja helt från scratch och verkligen fixa iordning någonting! Bilder på detta kommer imorgon! :) 
Förövrigt har jag spenderat dagen med att pyssla lite extra i hörnan samt hängt upp lite bilder på olika makeuper jag gjort. Tyckte det blev riktigt bra! :) 
 
// Paulina ❤ 
 
 
Taggar: Beauty, Butik, Kakaobönan, Makeup, Makeupartist, Nevecosmetics, Skönhet;

Kommentera inlägget här :